شرح وظایف اداره حسابداری مدیریت
برنامه ریزی و هماهنگی لازم با واحدهای تابعه جهت اخذ مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی و امور مالیاتی
کنترل و نظارت بر حساب های مالیاتی و بیمه ای واحدهای تابعه
برگزاری دوره های آموزشی لازم جهت پرسنل و نیازسنجی روسای امور مالی و کارشناسان ستادی و واحدهای تابعه جهت برگزاری کارگاههای مرتبط مورد نیاز آنان
تهیه گزارش های مورد نیاز برای مدیران مافوق
راهنمایی در رفع مشکل ستاد و واحدهای تابعه در زمینه مربوطه و انجام مکاتبات لازم
صدور بخشنامه ، دستورالعمل قانونی و حسابداری جهت واحد های تابعه
پاسخگویی به مراجع نظارتی وزارت مطبوع و مستقر در دانشگاه ( دیوان محاسبات و سازمان بازرسی)
صدور بخشنامه ، دستورالعمل قانونی و حسابداری جهت واحد های تابعه و پیگیری لزوم اجرائی آنه
اتخاذ ترتیبات لازم جهت محاسبه قیمت تمام شده و تهیه بودجه و گزارشات مدیریت
تحت کنترل داشتن قراردادهای منعقده دانشگاه از لحاظ انجام تعهدات و رعایت مفاد آن
انجام سایر وظایف محوله از جانب مدیر امور مالی دانشگاه
نگهداری آرشیو مناسب از دستورالعمل ها و آئین نامه های مالی ، مکاتبات ، گزارشهای مالی و سایر منابع و اسناد و مدارک